Aktualności

Plebiscyt na nazwę dla nowej łodzi patrolowej Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie

Data publikacji 09.06.2025

Koszalińska komenda ogłasza plebiscyt na nazwę nowej łodzi SPORTIS, która od tegorocznego sezonu letniego będzie pełnić służbę na terenie gminy Mielno. Nowoczesna jednostka pływająca już niebawem rozpocznie patrolowanie nadmorskich akwenów, dbając o bezpieczeństwo mieszkańców oraz turystów wypoczywających nad wodą. Zanim jednak wypłynie w pierwszy rejs – potrzebuje imienia, które będzie ją wyróżniać!. Niech Twoja kreatywność wypłynie na szerokie wody! Umieść swoją propozycję w komentarzu.

REGULAMIN PLEBISCYTU NA NAZWĘ ŁODZI KOSZALIŃSKIEJ POLICJI

Regulamin określa warunki i zasady plebiscytu przeprowadzanego przez Komendę Miejską Policji w Koszalinie na jej profilu społecznosciowym Facebook pod adresem:

strona profilowa Facebook KMP w Koszalinie

1. Organizatorem PLEBISCYTU jest Komenda Miejska Policji w Koszalinie będąca właścicielem profilu społecznościowego strona profilowa Facebook KMP w Koszalinie, znajdującego się na ogólnodostępnej platfomie Facebook.com.

2. Plebiscyt prowadzony będzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. plebiscyt nie jest sponsorowany, ani w żaden sposób popierany przez platformę Facebook.

3. Konkurs rozpoczyna się w dniu 10.06.2025 r. i kończy w dniu 24.06.2025 r.

4. Uczestnikiem może zostać każda osoba pełnoletnia, która w odpowiedzi na post wykona poprawnie zadanie wskazane przez organizatora plebiscytu, a także posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Uczestnictwo w konkursie jest nieodpłatne.

5. Udział w plebiscycie jest równoznaczny z zaakceptowaniem treści niniejszego Regulaminu.

6. Każdy uczestnik może opublikować maksymalnie 3 propozycje nazwy w jednym komentarzu, przy zastrzeżeniu, że publikacja więcej niż jednego komentarza pod plebiscytowym postem przez tę samą osobę będzie wyłączała ją z udziału w plebiscycie.

7. W pierwszym etapie (trwającym od 10 do 17 czerwca 2025 r., Komisja wybierze 5 najciekawszych propozycji. Zostaną one w ramach drugiego etapu plebiscytu opublikowane w dniu 18 czerwca 2025 r. jako post informacyjny na profilu koszalińskiej Policji.

8. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikowania (usuwania) odpowiedzi tych uczestników plebiscytu, którzy naruszyli niniejszy regulamin, w szczególności postanowienia chroniące prywatność osób trzecich.

9. Zwycięzca uprawniony jest tylko do nagrody określonej w regulaminie.

10. Organizator zastrzega, iż otrzymane dane zwycięzcy, zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby realizacji plebiscytu.

11. Uczestnik z chwilą nadesłania propozycji oświadcza, że jest autorem propozycji tekstowej zamieszczonej w komentarzu opublikowanym ze swojego profilu na platformie Facebook. Odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich w sprawach naruszeń praw użytkowników portalu Facebook, które mogłyby zostać skierowane do organizatora plebiscytu, przyjmuje na siebie Uczestnik, który wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b) i c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Po zakończeniu każdego etapu plebiscytu dane osobowe będą usuwane przez organizatora.

12. Po otrzymaniu informacji o wygranej od organziatora poprzez komunikator Messenger, laureat zobowiązany jest w terminie do 3 dni przesłać dane kontaktowe: imię i nazwisko, numer telefonu oraz nick, który został wykorzystany w plebiscycie na adres poczty elektronicznej Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie tj.: rzecznik.koszalin@sc.policja.gov.pl.

13. Oficjalne wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone i zamieszczone w postaci postu na profilu Facebook Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie.

14. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania plebiscytu w każdym momencie - bez podania przyczyny.

 

 

ZASADY WYŁANIANIA KWALIFIKACJI UCZESTNKÓW DO II ETAPU PLEBISCYTU

1. W pierwszym etapie zwycięzcy Plebiscytu zostaną wyłonieni przez Komisję tylko spośród uczestników, którzy spełniają warunki wymienione w Regulaminie.

2. Ze wszystkich nazw dla łodzi zaproponowanych w komentarzach przez uczestników i zgodnych z niniejszym regulaminem, komisja wybierze 5 z nich, które zostaną poddane głosowaniu w sondzie/ankiecie umieszczonej na naszym profilu na platfomie Facebook.

3. Rozstrzygające posiedzenie komisji odbędzie się w dniu 25 czerwca br. i zostanie ogłoszona najlepsza nazwa wyłoniona sposód pięciu propozycji dla łodzi patrolowej użytkowanego przez koszalińską Policję.

4. W skład pięcioosobowej komisji pierwszego i drugiego etapu plebiscytu wchodzą przedstawiciele Kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie z siedzibą przy ul. Słowackiego 11 75-950 Koszalin.

Nagroda:
Autor zwycięskiej nazwy zostanie uhonorowany upominkiem oraz zaproszony na uroczyste nadanie imienia łodzi i wspólne zdjęcie z funkcjonariuszami!

Zainspiruj się bezpieczeństwem, naturą i morskim klimatem!
Niech Twoja kreatywność wypłynie na szerokie wody!

Czekamy na Twoje propozycje!

 

nadkom. Monika Kosiec

 

Powrót na górę strony