„ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ”
Funkcjonariusze z Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie bardzo aktywnie promują bezpieczeństwo podczas trwających letnich wakacji. Spotkania z wczasowiczami to również doskonała okazja do rozmowy nad ich przyszłością, dlatego mundurowi zachęcają do wstąpienia w szeregi Policji.
Podczas działań profilaktycznych na terenie miejscowości nadmorskich koszalińscy policjanci jak zawsze chętnie dzielą się cennymi uwagami dotyczącymi bezpieczeństwa turystów nad woda, czy na plaży.
Spotkania z mundurowymi cieszą się dużym zainteresowaniem, dlatego w trakcie rozmów policjanci zachęcają również do wstąpienia w Nasze szeregi.
Funkcjonariusze przekazują informacje dotyczące poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego, począwszy od złożenia wniosku o przyjęcie do Policji, przejścia przez kolejne etapy rekrutacji, a kończąc na przedstawieniu poszczególnych szczebli kariery, możliwości awansu oraz poziomu zarobków mundurowych.
Każdy, kto chciałby wstąpić w szeregi Policji musi spełnić następujące wymagania:
-
posiadać polskie obywatelstwo,
-
posiadać nieposzlakowaną opinię,
-
nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
-
korzystać z pełni praw publicznych,
-
posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
-
posiadać odpowiednią zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,
-
dawać rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
-
osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się z chwilą złożenia przez kandydata następujących dokumentów:
-
podanie o przyjęcie do służby,
-
wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby,
-
kserokopie świadectw pracy lub służby - oryginały kandydat przedkłada do wglądu,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały kandydat przedkłada do wglądu,
-
książeczkę wojskową, jeżeli kandydat do służby objęty jest ewidencją wojskową,
-
inne, jeżeli ich złożenie jest określone w ogłoszeniu.
Służba w Policji zapewnia:
-
możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego,
-
gwarancję stałych warunków pracy,
-
ciekawą pracę,
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
różnorodny system szkoleń,
-
precyzyjny system wynagrodzenia,
-
rozbudowany system socjalny,
-
po 25 latach służby i ukończeniu 55 roku życia nabycie praw emerytalnych.
„ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ – WSTĄP W NASZE SZEREGI”